Number of the records: 1  

The Effect of Mobile Banking E-service on Positive Word-of-mouth Marketing and Customers: a Case Study of South Kalimantan Bank in Indonesia

  1. Title The Effect of Mobile Banking E-service on Positive Word-of-mouth Marketing and Customers: a Case Study of South Kalimantan Bank in Indonesia
    TranslationVplyv elektronickej služby mobilného bankovníctva na pozitívny ústny marketing a na zákazníkov: prípadová štúdia banky South Kalimantan Bank v Indonézii
    Author infoLaila Refiana Said, Nelly Puspasari, Rusniati Rusniati
    Author Said Laila Refiana
    Co-authors Puspasari Nelly
    Rusniati Rusniati
    Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 198, no. 7-8 (2022), pp. 4-17. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2022. ISSN 1728-6239
    DOI 10.21003/ea.V198-01
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords kvalita * služby * služby bankové * služby digitálne * služby elektronické * spokojnosť zákazníkov * bankovníctvo * bankovníctvo elektronické * rozhovor * Indonézia * banky
    AnnotationPozitívne účinky elektronických služieb a mobilného bankovníctva na ústne podanie zákazníkov Baby Boomers a Generácie X o banke Južného Kalimantanu v Indonézii. Úloha spokojnosti zákazníka pri ústnom podaní o kvalite e-služieb.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 7-8

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF5.5 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.