Number of the records: 1
The Effect of Mobile Banking E-service on Positive Word-of-mouth Marketing and Customers: a Case Study of South Kalimantan Bank in Indonesia
Title The Effect of Mobile Banking E-service on Positive Word-of-mouth Marketing and Customers: a Case Study of South Kalimantan Bank in Indonesia Translation Vplyv elektronickej služby mobilného bankovníctva na pozitívny ústny marketing a na zákazníkov: prípadová štúdia banky South Kalimantan Bank v Indonézii Author info Laila Refiana Said, Nelly Puspasari, Rusniati Rusniati Author Said Laila Refiana Co-authors Puspasari Nelly Rusniati Rusniati Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 198, no. 7-8 (2022), pp. 4-17. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2022. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V198-01 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords kvalita * služby * služby bankové * služby digitálne * služby elektronické * spokojnosť zákazníkov * bankovníctvo * bankovníctvo elektronické * rozhovor * Indonézia * banky Annotation Pozitívne účinky elektronických služieb a mobilného bankovníctva na ústne podanie zákazníkov Baby Boomers a Generácie X o banke Južného Kalimantanu v Indonézii. Úloha spokojnosti zákazníka pri ústnom podaní o kvalite e-služieb. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 7-8
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 5.5 MB publicly available article
Number of the records: 1