Number of the records: 1  

Online Marketing Communication As a Key Tool to Capture the Attention of Generation Z

  1. SYS0292623
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230530102026.2
    017
    70
    $a 10.26552/ems.2022.2.81-90 $2 DOI
    100
      
    $a 20230530a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Online Marketing Communication As a Key Tool to Capture the Attention of Generation Z $f Lucia Šujanská, Margaréta Nadányiová
    330
      
    $a Hlavným cieľom príspevku je analýza využívania online marketingovej komunikácie v podmienkach Slovenska a jej vnímania z pohľadu Generácie Z. To zahŕňa poskytnutie teoretických východísk a rozboru online marketingovej komunikácie z pohľadu slovenských a zahraničných autorov. Dôležitým zdrojom sekundárnych údajov bol vedecký výskum, výročná správa spoločností, štatistika databáz a vydané odborné publikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0292604 $1 011 $a 2585-7258 $1 200 1 $a Ekonomicko-manažérske spektrum $b elektronický zdroj $d Economic and Managerial Spectrum $v Vol. 16, no. 2 (2022), pp. 81-90 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2022
    541
    1-
    $a Online marketingová komunikácia ako kľúčový nástroj upútania pozornosti generácie Z
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0077717 $a influencer marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0087812 $a Šujanská $b Lucia $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0043805 $a Nadányiová $b Margaréta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230530 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.