Number of the records: 1
Online Marketing Communication As a Key Tool to Capture the Attention of Generation Z
SYS 0292623 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230530102026.2 017 70
$a 10.26552/ems.2022.2.81-90 $2 DOI 100 $a 20230530a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Online Marketing Communication As a Key Tool to Capture the Attention of Generation Z $f Lucia Šujanská, Margaréta Nadányiová 330 $a Hlavným cieľom príspevku je analýza využívania online marketingovej komunikácie v podmienkach Slovenska a jej vnímania z pohľadu Generácie Z. To zahŕňa poskytnutie teoretických východísk a rozboru online marketingovej komunikácie z pohľadu slovenských a zahraničných autorov. Dôležitým zdrojom sekundárnych údajov bol vedecký výskum, výročná správa spoločností, štatistika databáz a vydané odborné publikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0292604 $1 011 $a 2585-7258 $1 200 1 $a Ekonomicko-manažérske spektrum $b elektronický zdroj $d Economic and Managerial Spectrum $v Vol. 16, no. 2 (2022), pp. 81-90 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2022 541 1-
$a Online marketingová komunikácia ako kľúčový nástroj upútania pozornosti generácie Z 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*0077717 $a influencer marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 700 -1
$3 eu_un_auth*0087812 $a Šujanská $b Lucia $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0043805 $a Nadányiová $b Margaréta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230530 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1