Number of the records: 1
Consumers' Perceptions of Traditional and Counter-traditional Gender Stereotypes in Advertising: A Qualitative Study in the Post-Communist Context
Title Consumers' Perceptions of Traditional and Counter-traditional Gender Stereotypes in Advertising: A Qualitative Study in the Post-Communist Context Translation Spotrebiteľské vnímanie tradičných a protitradičných rodových stereotypov v reklame: kvalitatívna štúdia v postkomunistickom kontexte Author info Natálie Hofmanová, Miroslav Karlíček Author Hofmanová Natálie Co-authors Karlíček Miroslav Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 1 (2023), s. 35-44. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords spotrebitelia * reklama * marketing Annotation Táto štúdia sa zameriava na vnímanie spotrebiteľov voči tradičným a proti tradičným rodovým stereotypom v reklame v špecifickom kontexte jednej z postkomunistických krajín strednej Európy. Údaje z hĺbkových rozhovorov so štrnástimi spotrebiteľmi boli analyzované pomocou tematickej analýzy. Štúdia dospela k záveru, že citlivosť voči tradičným a protitradičným stereotypom je založená na kultúre a mení sa v závislosti od veku, životného štýlu a osobnej angažovanosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 250.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1