Number of the records: 1
Improved Blood Saturation of Golf Players after COVID-19 as Potential Marketing Management and Improved Economics of Golf Related Activities
Title Improved Blood Saturation of Golf Players after COVID-19 as Potential Marketing Management and Improved Economics of Golf Related Activities Translation Zlepšená saturácia krvi golfových hráčov po COVID-19, ako potenciálny marketingový manažment a lepšia ekonomika aktivít, súvisiacich s golfom Author info Lucia Malíčková, Naqibullah Daneshjo, Ferdinand Daňo, Renáta Ševčíková Author Malíčková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. Vol. 12, no. 2 (2023), pp. 967-974. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309 DOI 10.18421/TEM122-43 Note KEGA 030EU-4/2022. - VEGA 1/0392/23. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Serbia Keywords marketing * manažment * šport * zdravie * pandémia Annotation Demonštrácia korelácie medzi hraním golfu a zlepšením zdravotného stavu po COVID-19. Táto pozitívna informácia má potenciál byť využívaná marketingovým manažmentom rôznych organizácií na zlepšenie ekonomiky golfových aktivít. Golf má pozitívny vplyv na zdravotný stav športovcov po zotavení, alebo po očkovaní na ochorenie COVID-19. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00188-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 510 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1