Number of the records: 1  

Vnímanie udržateľnosti luxusných značiek spotrebiteľmi generácie Y a Z

  1. Title Vnímanie udržateľnosti luxusných značiek spotrebiteľmi generácie Y a Z : diplomová práca
    Author infoNikola Pidíková, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Author Pidíková Nikola
    Another authors Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2023. - 79 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number924997

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha508.8 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.4 MBverejne dostupné

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.