Number of the records: 1
Proces a výsledok mediácie podĺa zákona o mediácii
SYS 0295501 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075242.7 100 $a 20230724a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Proces a výsledok mediácie podĺa zákona o mediácii $f Dagmar Tragalová 330 $a Prax v školách a školských zariadeniach čoraz viac prináša tému využitia mediácie podĺa zákona o mediácii aj v školskom prostredí. Súdne konania sú dlhé, náročné na psychiku a prežívanie účastníkov sporu a vnášajú do prostredia škôl nezdravú klímu. V školskom prostredí možno využívať mediáciu ako metódu riešenia konfliktov, teda pracovať s využitím mediačných zručností, ale aj v rámci mediácie podľa zákona, ktorá má svoje jasné pravidlá. V príspevku sa venujeme procesu a výsledku mediácie podľa zákona o mediácii, opíšeme fázy mediačného procesu, ktoré pomôžu vedúcim pedagogickým zamestnancom získať predstavu o tomto spôsobe alternatívneho riešenia konfliktov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0287597 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre školy a školské zariadenia $v Roč. 17, č. 7-8 (2022), s. 24-28 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2022 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003259 $a mediácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0057596 $a mediátori 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002835 $a konflikty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo 700 -1
$3 eu_un_auth*0064527 $a Tragalová $b Dagmar $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230724 $g AACR2
Number of the records: 1