Number of the records: 1  

Brand Seduction as a Tool for Brand's Success: Conceptualizing the Term

  1. Title Brand Seduction as a Tool for Brand's Success: Conceptualizing the Term
    TranslationBrand Seduction ako nástroj úspechu značky: konceptualizácia pojmu
    Author infoMatouš Haicl
    Author Haicl Matouš
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 2 (2023), s. 2-11. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2023.18.2.1
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * budovanie značky * komunikácia marketingová * reklama * stakeholder * výskum
    AnnotationTento článok predstavuje Brand Seduction ako kľúčový prvok pre úspech v dnešnom marketingu. Autor definoval Brand Seduction pre použitie tohto konceptu v empirickom výskume. Brand Seduction bol definovaný na základe literárnej rešerše pomocou kódovacích techník pre kvalitatívny výskum. Výsledkom procesu kódovania bola identifikácia troch dimenzií zvádzania (interakcia, iracionalita a irealita). Následne bol koncept testovaný prostredníctvom kvalitatívnych výskumných metód. Boli uskutočnené rozhovory kľúčovými stakeholdermi so skúsenosťami s fenoménom Brand Seduction za účelom posúdenia adekvátnosti teoretického konceptu vzhľadom na marketingovú prax. Výsledky preukázali zhodu navrhnutého konceptu sedukcie so skúsenosťami kľúčových stakeholderov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.