Number of the records: 1
Brand Seduction as a Tool for Brand's Success: Conceptualizing the Term
Title Brand Seduction as a Tool for Brand's Success: Conceptualizing the Term Translation Brand Seduction ako nástroj úspechu značky: konceptualizácia pojmu Author info Matouš Haicl Author Haicl Matouš Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 2 (2023), s. 2-11. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2023.18.2.1 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * budovanie značky * komunikácia marketingová * reklama * stakeholder * výskum Annotation Tento článok predstavuje Brand Seduction ako kľúčový prvok pre úspech v dnešnom marketingu. Autor definoval Brand Seduction pre použitie tohto konceptu v empirickom výskume. Brand Seduction bol definovaný na základe literárnej rešerše pomocou kódovacích techník pre kvalitatívny výskum. Výsledkom procesu kódovania bola identifikácia troch dimenzií zvádzania (interakcia, iracionalita a irealita). Následne bol koncept testovaný prostredníctvom kvalitatívnych výskumných metód. Boli uskutočnené rozhovory kľúčovými stakeholdermi so skúsenosťami s fenoménom Brand Seduction za účelom posúdenia adekvátnosti teoretického konceptu vzhľadom na marketingovú prax. Výsledky preukázali zhodu navrhnutého konceptu sedukcie so skúsenosťami kľúčových stakeholderov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 2
article
Number of the records: 1