Number of the records: 1  

Kľúčom je vhodné umiestnenie

  1. SYS0295813
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075245.7
    100
      
    $a 20230822a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Kľúčom je vhodné umiestnenie $f Peter Kapitán
    330
      
    $a Ako už vyplýva zo samotného názvu kategórie, pri impulzívnom tovare ide o sekundy, teda o jeden krátky vnem. Ak ho dokáže obchodník využiť, s nadhľadom sa dá povedať, že má vyhraté. V praxi trvá rozhodovanie spotrebiteľa v pokladničnej zóne, ktorá je pre impulzívny tovar najzaujímavejšia, dve až päť sekúnd. Za ten čas je potrené spotrebiteľa zaujať, predstaviť mu produkt a opatrne mu vsugerovať, že si daný tovar chce zakúpiť. Výrobcovia a distributúri impulzívneho tovaru na základe svojich dát uvádzajú, že sa to obchodníkom v poslednom období darí.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0295789 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a Tovar & Predaj $v Č. 72 (7-8) (2023), s. 26-28 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2023
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005195 $a psychológia predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007607 $a zóny
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0058678 $a Kapitán $b Peter $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230822 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.