Number of the records: 1
Kľúčom je vhodné umiestnenie
SYS 0295813 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075245.7 100 $a 20230822a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a CZ 200 1-
$a Kľúčom je vhodné umiestnenie $f Peter Kapitán 330 $a Ako už vyplýva zo samotného názvu kategórie, pri impulzívnom tovare ide o sekundy, teda o jeden krátky vnem. Ak ho dokáže obchodník využiť, s nadhľadom sa dá povedať, že má vyhraté. V praxi trvá rozhodovanie spotrebiteľa v pokladničnej zóne, ktorá je pre impulzívny tovar najzaujímavejšia, dve až päť sekúnd. Za ten čas je potrené spotrebiteľa zaujať, predstaviť mu produkt a opatrne mu vsugerovať, že si daný tovar chce zakúpiť. Výrobcovia a distributúri impulzívneho tovaru na základe svojich dát uvádzajú, že sa to obchodníkom v poslednom období darí. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0295789 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a Tovar & Predaj $v Č. 72 (7-8) (2023), s. 26-28 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2023 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005195 $a psychológia predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007607 $a zóny 700 -1
$3 eu_un_auth*0058678 $a Kapitán $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230822 $g AACR2
Number of the records: 1