Number of the records: 1
New Trends of Omnichannel Operation in Retail Trade in the Visegrad Countries
SYS 0296391 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230926103251.3 017 70
$a 10.2478/vjbsd-2023-0003 $2 DOI 100 $a 20230926a2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a New Trends of Omnichannel Operation in Retail Trade in the Visegrad Countries $f Tamás József Kozák, Gabriella Soós, György Iván Neszmélyi 330 $a Ako spoločnosti transformovali svoje komerčné modely do omnichannel formy vplyvom pandémie Covid-19. Určenie sily vzťahu medzi rastúcou pôdou elektronického obchodu a pandemickým obmedzením v krajinách Vyšehradskej štvorky. Úloha inovácií v komerčnom odvetví, ktorá má za následok efektívnejšie využívanie technológií. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0296306 $1 011 $a 1339-3367 $1 200 1 $a Visegrad Journal on Bioeconomy and Sustainable Development $e International Scientific Journal $v Vol. 12, no. 1 (2023), s. 12-17 $1 210 $a Nitra $c Slovak University of Agriculture in Nitra $d 2023 541 1-
$a Nové trendy omnichanel prevádzky v maloobchode v krajinách Vyšehradskej štvorky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*0011475 $a Vyšehradská štvorka 610 1-
$9 eu_un_auth*0082892 $a technológie inteligentné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006436 $a technológie obchodné 700 -1
$3 eu_un_auth*0089717 $a Kozák $b Tamás József $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0089718 $a Soós $b Gabriella $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0065741 $a Neszmélyi $b György Iván $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230926 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1