Number of the records: 1
Corporate Social Responsibility as a Strategic Goal in Business: A Case Study
Title Corporate Social Responsibility as a Strategic Goal in Business: A Case Study Parallel title Chapter 4 Author info Mária Janošková, Daniela Palaščáková Author Janošková Mária Co-authors Palaščáková Daniela Source document Corporate Social Responsibility (CSR): Practices, Issues and Global Perspectives. Pp. 109-144. - New York : NOVA Science Publishers, 2018. ISBN 978-1-53613-252-6 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition United States of America Keywords zodpovednosť spoločenská * konkurencia * organizácie nevládne * dobrovoľníctvo Annotation Corporate Social Responsibility (CSR) je potenciálom organizácií na zmenu, ako aj dôležitým konkurenčným nástrojom. SZP sa primárne zaoberajú veľké spoločnosti, zatiaľ čo malé a stredné podniky nie sú v tomto trende veľmi zastúpené. Dobrovoľnícke združenia, mimovládne organizácie a Európska únia dnes prispievajú k zvyšovaniu významu spoločenskej zodpovednosti firiem, keď ju EÚ považuje za jeden z nástrojov, nevyhnutných na dosiahnutie lisabonskej stratégie. Public work category Chapters in scientific monography issued in foreign editorship Database ARTICLES No. of Archival Copy E18 01206-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 5.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1