Number of the records: 1
The Competitive Advantage of Enterprises from the Customer Perspective
Title The Competitive Advantage of Enterprises from the Customer Perspective Translation Konkurenčná výhoda podnikov z pohľadu zákazníka Author info Vanda Maráková, Anna Wolak-Tuzimek, Marzanna Lament, Lenka Dzúriková Author Maráková Vanda Co-authors Wolak-Tuzimek Anna Lament Marzanna Dzúriková Lenka Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 26, č. 3 (2023), s. 158–175. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2023. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2023-3-010 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords výhody konkurenčné * konkurencieschopnosť * spotrebitelia * analýza faktorová Annotation Schopnosť dlhodobo dosahovať a udržiavať konkurenčnú výhodu je jednou z najcennejších schopností firmy v modernej ekonomike, pričom kľúčový je výber faktorov na jej dosiahnutie. Z tohto dôvodu bol výskum realizovaný na skupine spotrebiteľov zo Slovenska a Poľska, aby sa identifikovali najdôležitejšie faktory umožňujúce firmám získať konkurenčnú výhodu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 984.9 KB publicly available article
Number of the records: 1