Number of the records: 1
Neuromarketingový výskum efektivity strategickej komunikácie v štátnej správe
Title Neuromarketingový výskum efektivity strategickej komunikácie v štátnej správe Author info Lucia Spálová, Darázs Tamás Author Spálová Lucia Co-authors Tamás Darázs Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 33, č. 4 (2023), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords neuromarketing * výskum marketingový * komunikácia * správa štátna Annotation V súčasnom rozmachu spoločenskej zodpovednosti tzv. brand aktivizmu sa stáva schopnosť občanov čeliť dezinformáciám a hoaxom významnou témou strategickej marketingovej komunikácie komerčného sektoru aj verejnej správy. Na príklade strategickej komunikácie Policajného zboru SR na sociálnych sieťach dokumentujeme prenositeľnos´t štandardných marketingových nástrojov ztv. participácie prijímateľa posolstva, prvkov call to action, gamefikácie a memetických textov, ktoré sú pozitívne akceptované generáciou Z. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 4
article
Number of the records: 1