Number of the records: 1
Management of Country's Social Brand Under Conditions of Uncertainty in the Health Domain
Title Management of Country's Social Brand Under Conditions of Uncertainty in the Health Domain Translation Riadenie sociálnej značky krajiny v podmienkach neistoty v oblasti zdravia Author info Petra Krišková, Nataliia Letunovska, Nazar Demchyshak, Mariia Minchenko, Mariia Kashcha, Anna Volk Author Letunovska Nataliia Co-authors Demchyshak Nazar Minchenko Mariia Krišková Petra EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI Kashcha Mariia Volk Anna Source document Marketing and Management of Innovations. Vol. 14, no. 2 (2023), pp. 10-18. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511 DOI 10.21272/mmi.2023.2-02 Note 0122U000781. - 0122U000778. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords značky * benchmarking * manažment * zdroje finančné * pandémia * Ukrajina * Slovinsko * Francúzsko * Rakúsko Annotation Zdôvodňenie vplyvu pandémie COVID-19 na národnej sociálnej značke s cieľom vytvoriť účinné mechanizmy pre boj proti rizikám verejného zdravia a podpora národnej sociálnej značky pre hlavných interných aktérov v období neistoty. Rozbor ciest, prostredníctvom ktorých zasiahla pandémia COVID-19 rôzne aspekty národných systémov riadenia Rakúska, Slovinska, Francúzska a Ukrajiny. Public work category ADM Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00612-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 681.9 KB publicly available article
Number of the records: 1