- Innovative Marketing
Number of the records: 1  

Innovative Marketing

  1. Title Innovative Marketing
    TranslationInovatívny marketing
    Author infoNaqibullah Daneshjo, Renáta Ševčíková, Zuzana Francová, Dominika Popovičová
    Author Daneshjo Naqibullah EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Ševčíková Renáta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Popovičová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development : Workshop Proceedings : November 9-10, 2023, Tatranská Lomnica, Slovak Republic. Pp. 35-39. - Prešov : Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove, 2023 / Adamišin Peter ; Starostka-Patyk Marta ; Engineering Sciences and Production Management 2023 : Green Approaches in Business and the Sustainability of Socio‐economic Development Workshop. ISBN 978-80-555-3194-6
    NoteKEGA 030EU-4/2022. - VEGA 1/0064/23
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing mix * stratégia inovačná * inovácia * inovácia výrobkov * flexibilita * konkurencieschopnosť * technika predaja * riadenie podnikové * riadenie obchodu
    AnnotationInovatívny marketing zahŕňa využívanie kreatívnych prístupov vo všetkých oblastiach podniku, zameriava sa na neustále hľadanie nápadov, ich realizáciu s cieľom zlepšovať obchodné technológie a vytvárať konkurencieschopné produkty. Výskumníci zdôrazňujú možné oblasti inovatívneho marketingu v rámci tradičného myslenia a neštandardného. Vzhľadom na to, že inovácia sa vždy vzťahuje na reálny objekt (výrobok, proces, trh a pod.), kvantitatívne sa opisuje zmenou príslušných parametrov, napr. zvyšovanie stupňa automatizácie, flexibility, výkonnosti a spoľahlivosti. Okrem toho možno definovať aj všeobecne platné charakteristiky inovácie. Inovatívny marketing sa vyznačuje veľkou strategickou orientáciou a súvisí nielen s presadzovaním hotových inovácií na trhu, ale aj s riadením procesu ich tvorby s ohľadom na požiadavky trhu a globalizáciu.
    Public work categoryScientific works in not noticed year-books from home undertakings, home year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00649-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené6.4 MBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.