Number of the records: 1
Mapping the Landscape of Education 4.0: A VOSviewer Bibliometric Analysis
Title Mapping the Landscape of Education 4.0: A VOSviewer Bibliometric Analysis Translation Mapovanie prostredia vzdelávania 4.0: bibliometrická VOSviewer analýza Author info Zuzana Skorková, Hana Gažová Adamková, Kristína Korytinová Author Skorková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Co-authors Gažová Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Korytinová Kristína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 : 19th October 2023, Bratislava, Slovak Republic. Pp. 400-409. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Lešková Radka ; Majtán Štefan ; Kokles Mojmír ; Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023 International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-5058-1 Note KEGA 001EU-4/2021. - VEGA 1/0623/22. - VEGA 1/0328/21 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords vzdelávanie * priemysel 4.0 * zručnosti digitálne * príprava odborná * vzdelanie odborné * digitalizácia * inovácie technologické * bibliometria Annotation Zavádzanie digitálnych technológií predznamenáva revolučné inovácie, otvára nové cesty v komunikácii, mení priemyselnú výrobu a mení náš prístup k práci, vzdelávaniu a životu. Štvrtá priemyselná revolúcia výrazne ovplyvnila svet práce a vyžaduje, aby súčasní a budúci zamestnanci mali zručnosti, vedomosti a vzdelávacie programy prispôsobené budúcnosti. Inovatívne prístupy k vzdelávaniu a odbornej príprave sú nevyhnutné, rovnako ako schopnosť prispôsobiť sa vyvíjajúcim sa potrebám. Na dosiahnutie týchto cieľov musí vzdelávací systém reagovať na požiadavky priemyslu 4.0. Koncepcia vzdelávania 4.0 si vyžaduje aj úzku spoluprácu medzi priemyslom a akademickým sektorom pri príprave ľudských zdrojov pre priemysel 4.0. Príspevok sa zaoberá bibliometrickou analýzou témy vzdelávania 4.0 na základe 305 vedeckých výstupov publikovaných v databáze Web of Science. Na vizualizáciu výsledkov sa využíva program VOSviewer 1.6.18. Výsledkom výskumu je prehľad aktuálnych trendov v oblasti vzdelávania 4.0, ako aj podrobná analýza publikovaných prác. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00660-040, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 1.8 MB available after login article
Number of the records: 1