Number of the records: 1  

Quality and Innovation As Factors Influencing the Pricing Policy of Hotels in Historical Buildings in the Slovak Republic

  1. Title Quality and Innovation As Factors Influencing the Pricing Policy of Hotels in Historical Buildings in the Slovak Republic
    TranslationKvalita a inovácie ako faktory ovplyvňujúce cenovú politiku hotelov v historických budovách v SR
    Author infoVanda Čirčová, Jaroslava Gburová
    Author Čirčová Vanda EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Gburová Jaroslava
    Source document Proceedings of the 42nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA) : Global Economic Development Research within 2025 Vision : 22-23 November 2023. Pp. 554-559. - [Norristown] : International Business Information Management Association, 2023 ; International Business Information Management Association Conference Global Economic Development Research within 2025 Vision. ISSN 2767-9640
    NoteFPPV-37-2023
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    Keywords inovácia * kvalita * politika cenová * hotelierstvo * hotely * Slovensko
    AnnotationV dnešnej dobe rýchlych technologických zmien a zvyšujúcej sa konkurencie v cestovnom ruchu sa historické hotely stali jedinečnými destináciami pre náročných hostí. Ich jedinečné čaro a kultúrne dedičstvo priťahujú pozornosť turistov z celého sveta. Napriek svojej historickosti však tieto hotely čelia zložitým výzvam spojeným s modernizáciou a konkurenciou na dnešnom domácom a svetovom trhu. Ceny, ktoré stanovujú za svoje služby, sa stali kľúčovými faktormi ovplyvňujúcimi ich konkurencieschopnosť a dlhodobú udržateľnosť. Cieľom tohto príspevku je analyzovať vplyv kvality a inovácií ako faktorov ovplyvňujúcich cenovú a cenovú politiku hotelov v historických budovách pôsobiacich v Slovenskej republike z pohľadu spotrebiteľov. Výsledky príspevku poskytnú cenné poznatky pre hotelierstvo v Slovenskej republike a môžu slúžiť ako návod pre hotelierov a manažérov pri formovaní cenovej politiky, ktorá zohľadňuje očakávania a preferencie spotrebiteľov a zároveň sa usiluje o rovnováhu medzi zachovanie historického charakteru a poskytovanie inovatívnych služieb.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00702-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené 115.8 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.