Number of the records: 1
Zákazník chce v obchode vždy viac
Title Zákazník chce v obchode vždy viac Author info Peter Kapitán Author Kapitán Peter Source document Tovar & Predaj. Č. 75 (1-2) (2024), s. 44-45. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * služby doplnkové * podpora predaja * maloobchod Annotation Kamenná predajňa ako miesto, kam spotrebiteľ príde, nakúpi, čo potrebuje, a rýchlo odchádza, je už dávno prekonaný koncept. Dalo by sa povedať, že aj v maloobchode už dlho prebieha čosi ako globalizácia v malom. Pre to, aby obchodník neprišiel o zákazníka, je potrebné integrovať čo najviac služieb a tovarov. Dobitie kreditu v telefóne či platba poštových poukážok je dnes už na mnohých miestach štandardom. Aké doplnkové služby ešte ponúknuť zákazníkovi, aby obchodník držal krok s dobou. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 75
article
Number of the records: 1