Number of the records: 1  

Zákazník chce v obchode vždy viac

  1. Title Zákazník chce v obchode vždy viac
    Author infoPeter Kapitán
    Author Kapitán Peter
    Source document Tovar & Predaj. Č. 75 (1-2) (2024), s. 44-45. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * služby doplnkové * podpora predaja * maloobchod
    AnnotationKamenná predajňa ako miesto, kam spotrebiteľ príde, nakúpi, čo potrebuje, a rýchlo odchádza, je už dávno prekonaný koncept. Dalo by sa povedať, že aj v maloobchode už dlho prebieha čosi ako globalizácia v malom. Pre to, aby obchodník neprišiel o zákazníka, je potrebné integrovať čo najviac služieb a tovarov. Dobitie kreditu v telefóne či platba poštových poukážok je dnes už na mnohých miestach štandardom. Aké doplnkové služby ešte ponúknuť zákazníkovi, aby obchodník držal krok s dobou.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 75

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.