Number of the records: 1  

New Technologies and Innovations in Marketing: Consumer Behaviour of Children in Relation to the Time Spent on the Internet and to Age

  1. Title New Technologies and Innovations in Marketing: Consumer Behaviour of Children in Relation to the Time Spent on the Internet and to Age
    TranslationNové technológie a inovácie v marketingu: spotrebiteľské správanie detí v súvislosti s časom stráveným na internete a vekom
    Author infoLadislav Suhányi, Alžbeta Suhányiová, Ervin Lumnitzer, Michaela Kočišová
    Author Suhányi Ladislav
    Co-authors Suhányiová Alžbeta
    Lumnitzer Ervin
    Kočišová Michaela
    Source document Acta Oeconomica Universitatis Selye : International Scientific Journal. Vol. 12, no. 1 (2023), pp. 55-67. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2023. ISSN 1338-6581
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords blahobyt * komunikácia marketingová * technológie nové * inovácia * deti * správanie spotrebiteľa
    AnnotationPríspevok sa zameriava na využitie nových technológií a inovácií v marketing. Cieľom je zhodnotiť spotrebiteľské správanie detí vo vzťahu k času strávenému na internete a veku, a to v kontexte blahobytu a kvality života detí.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF952.4 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.