Number of the records: 1
Pricing Strategy as a Leading Predictor of the Profitability in Creative Industry Companies
SYS 0299925 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502084013.0 014 $a 001093466700001 $2 WOS 017 70
$a 10.5937/StraMan2300053R $2 DOI 035 $a 1160971 $2 CREPC2 100 $a 20240409a2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a RS 200 1-
$a Pricing Strategy as a Leading Predictor of the Profitability in Creative Industry Companies $f Katarína Remeňová, Mária Kmety Barteková, Helena Majdúchová, Ľudomír Šlahor 301 $a VEGA 1/0582/22 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Skúmanie, či dobre definovaná a úspešne implementovaná cenová stratégia môže výrazne ovplyvniť ziskovosť firiem v kreatívnom priemysle. Zisťovanie, či úroveň ziskovosti sa líši podľa typu výstupu a sektora kreatívneho priemyslu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0299917 $1 011 $a 2334-6191 $1 200 1 $a Strategic Management $b elektronický zdroj $e International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management $v Vol. 29, no. 1 (2024), pp. 29-40 $1 210 $a Subotica $c Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad $d 2024 541 1-
$a Cenová stratégia ako hlavný prediktor ziskovosti v spoločnostiach kreatívneho priemyslu 610 1-
$9 eu_un_auth*0053080 $a priemysel kreatívny 610 1-
$9 eu_un_auth*0063732 $a stratégia cenová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003875 $a oceňovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007501 $a zisk 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 700 -1
$3 eu_un_auth*0012191 $a Remeňová $b Katarína $p EUBFPMKPM $4 070 $9 40 $f 1982- $T Katedra manažmentu FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0076649 $a Kmety Barteková $b Mária $p EUBFPMKPO $4 070 $9 30 $f 1992- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*p0020645 $a Majdúchová $b Helena $p EUBFPMKPO $4 070 $9 25 $f 1963- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*p0056362 $a Šlahor $b Ľudomír $4 070 $9 5 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240409 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1