Number of the records: 1
Correlation of Cognitive and Linguistic Factors with Spoken Language Comprehension in Early Elementary Students
Title Correlation of Cognitive and Linguistic Factors with Spoken Language Comprehension in Early Elementary Students Translation Korelácia kognitívnych a jazykových faktorov s porozumením hovorenej reči u žiakov na začiatku základnej školy Author info Haris Memisevic ...[et al.] Author Memisevic Haris Source document Studia Psychologica : An International Journal for Research and Theory in Psychology. Vol. 66, no. 1 (2024), s. 35-49. - Bratislava : Institute of Experimental Psychology, 2024. ISSN 0039-3320 DOI 10.31577/sp.2024.01.889 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords výskum psychologický * jazyk materinský * kultúra * komunikácia verbálna * frazeológia * zásoba slovná * mládež * žiaci Annotation Štúdia skúma vzťah medzi porozumením jazyka a rýchlym automatizovaným pomenovaním, fonologickým povedomím, slovnou zásobou a pracovnou pamäťou a aké sú najlepšie prediktory porozumenia hovorenej reči. Tento výskum naznačuje, že najúčinnejšia stratégia na zlepšenie zručností v porozumení jazyka by sa mala zamerať na rozšírenie slovnej zásoby. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 429.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1