Number of the records: 1  

Correlation of Cognitive and Linguistic Factors with Spoken Language Comprehension in Early Elementary Students

  1. Title Correlation of Cognitive and Linguistic Factors with Spoken Language Comprehension in Early Elementary Students
    TranslationKorelácia kognitívnych a jazykových faktorov s porozumením hovorenej reči u žiakov na začiatku základnej školy
    Author infoHaris Memisevic ...[et al.]
    Author Memisevic Haris
    Source document Studia Psychologica : An International Journal for Research and Theory in Psychology. Vol. 66, no. 1 (2024), s. 35-49. - Bratislava : Institute of Experimental Psychology, 2024. ISSN 0039-3320
    DOI 10.31577/sp.2024.01.889
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords výskum psychologický * jazyk materinský * kultúra * komunikácia verbálna * frazeológia * zásoba slovná * mládež * žiaci
    AnnotationŠtúdia skúma vzťah medzi porozumením jazyka a rýchlym automatizovaným pomenovaním, fonologickým povedomím, slovnou zásobou a pracovnou pamäťou a aké sú najlepšie prediktory porozumenia hovorenej reči. Tento výskum naznačuje, že najúčinnejšia stratégia na zlepšenie zručností v porozumení jazyka by sa mala zamerať na rozšírenie slovnej zásoby.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF429.8 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.