- Analysis of the Relationship between the Size of Family Businesses an…
Number of the records: 1  

Analysis of the Relationship between the Size of Family Businesses and the Implementation of Marketing Activities in the Context of Slovakia

  1. SYS0304365
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20241001120136.6
    014
      
    $a 001262366300028 $2 WOS
    017
    70
    $a 10.2478/picbe-2024-0188 $2 DOI
    035
      
    $a 1220254 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20240930d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a RO
    200
    1-
    $a Analysis of the Relationship between the Size of Family Businesses and the Implementation of Marketing Activities in the Context of Slovakia $f Samuel Chlpek, Adrián Čakanišin, Monika Naďová Krošláková
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Štúdia pomocou Chi-kvadrát testu skúma vplyv veľkostnej štruktúry a marketingových stratégií na rodinné podniky pôsobiace v rámci Slovenskej republiky. Prostredníctvom online prieskumu zameraného na rodinné podniky na celom Slovensku sme zhromaždili údaje o veľkosti podnikov a marketingových stratégiách a kategorizovali ich do mikro, malých, stredných a veľkých podnikov. V samotnej analýze uvažujeme o štatisticky významnom vzťahu medzi veľkostnou kategóriou rodinného podniku a využitím formy marketingovej stratégie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0304178 $1 010 $a 978-83-66675-83-4 $1 011 $a 2558-9652 $1 200 1 $a Smart Solutions for a Sustainable Future $b elektronický zdroj $e Proceedings of the International Conference on Business Excellence 2024 $e March 21-23, 2024; Bucharest University of Economic Studies, Romania $h Volume 18 (2024): Issue 1 (June 2024) $v pp. 2248-2253 $1 210 $a Warsaw $c Sciendo $d 2024 $1 215 $a [3598 s.] $1 710 12 $a Smart Solutions for a Sustainable Future $b International Conference on Business Excellence $d 18. $e Bucharest, Romania $f 21.-23.03.2024
    541
    1-
    $a Analýza vzťahu medzi veľkosťou rodinných firiem a realizáciou marketingových aktivít v kontexte Slovenska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004301 $a podnik rodinný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0074924 $a Chlpek $b Samuel $p EUBOBFKCR $4 070 $9 67 $f 1996- $q I $T Katedra cestovného ruchu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0078781 $a Čakanišin $b Adrián $p EUBOBFKCR $4 070 $9 23 $f 1997- $q I $T Katedra cestovného ruchu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0077214 $a Naďová Krošláková $b Monika $p EUBOBFKCR $4 070 $9 10 $f 1975- $T Katedra cestovného ruchu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240930 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.