Number of the records: 1
The Role of Perception in Sustainable Tourism Management: The Case of Berlin
SYS 0304540 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20241011083438.1 100 $a 20241011a2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a The Role of Perception in Sustainable Tourism Management: The Case of Berlin $f Jasna Potočnik Topler, Tomi Špindler, Boris Prevolšek 330 $a Zameranie, ako zahraniční turisti vnímajú jednu z najobľúbenejších európskych destinácií - mesto Berlín. Vnímanie turistami je len jedným aspektom turistiky, ale veľmi dôležitým, keď sa turisti rozhodujú, ktorú destináciu si vyberú. Identifikácia obrázkov, ktoré turisti majú o Berlíne je dôležitým nástrojom identifikácie silných, slabých stránok a potenciálu destinácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0287157 $1 011 $a 1804-252X $1 200 1 $a Studia turistica $b elektronický zdroj $e online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu $d Studia Turistica: Academic Journal in the Field of Tourism $v Roč. 13, č. 2 (2022), s. 27-38 $1 210 $a Jihlava $c Vysoká škola polytechnická $d 2022 541 1-
$a Úloha vnímania v manažmente udržateľného cestovného ruchu: Prípad Berlína 610 1-
$9 eu_un_auth*0036807 $a prezentácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0002684 $a Nemecko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*0079269 $a Potočnik Topler $b Jasna $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0093087 $a Špindler $b Tomi $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0093088 $a Prevolšek $b Boris $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20241011 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1