- Do Ecolabels Matter? A Study of the Effect of Environmental Labelling…
Number of the records: 1  

Do Ecolabels Matter? A Study of the Effect of Environmental Labelling in Purchasing Behaviour

  1. SYS0304741
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20241211120434.5
    035
      
    $a 1260568 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20241023a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Do Ecolabels Matter? A Study of the Effect of Environmental Labelling in Purchasing Behaviour $f Dagmar Klepochová, Janka Kopaničová, Marína Korčoková, Dana Vokounová, Zuzana Francová
    301
      
    $a VEGA 1/0505/22
    330
      
    $a S rastom environmentálneho povedomia zákazníkov zaviedli Európska únia ako aj jednotlivé európske krajiny, rôzne medzinárodné a národné organizácie, podnikateľské či neziskové združenia a firmy viaceré environmentálne značky. Cieľom štúdie je zistiť, či pohlavie a úroveň vzdelania ovplyvňujú vnímanie environmentálneho označovania medzi spotrebiteľmi v stredoeurópskej krajine Slovensko. Kvantitatívna ad hoc štúdia viac ako 600 spotrebiteľov zastupujúcich všetky vekové skupiny bola vykonaná v roku 2023 s cieľom ukázať najnovšie trendy v spotrebiteľskom správaní a úlohu environmentálnych značiek v nákupnom procese so zameraním najmä na „Ekolabel EÚ“ a národnú značku. „Environmentálne prijateľný výrobok“. Výsledky poukazujú na rozdiely vo vnímaní, chápaní a akceptovaní environmentálneho označovania v nákupnom správaní medzi mužmi a ženami a len čiastočne podporujú hypotézy, že vzdelanie má diferenciačný efekt.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0304581 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 17, č. Special Issue (2024), s.173-185 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2024
    541
    1-
    $a Majú environmentálne značky význam? Štúdia vplyvu environmentálneho označovania na nákupné správanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007563 $a značky environmentálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1968- $9 20 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0001545 $a Kopaničová $b Janka $f 1979- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $f 1970- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $f 1962- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1971- $9 20 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20241023 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.