Number of the records: 1
Do Ecolabels Matter? A Study of the Effect of Environmental Labelling in Purchasing Behaviour
SYS 0304741 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20241211120434.5 035 $a 1260568 $2 CREPC2 100 $a 20241023a2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Do Ecolabels Matter? A Study of the Effect of Environmental Labelling in Purchasing Behaviour $f Dagmar Klepochová, Janka Kopaničová, Marína Korčoková, Dana Vokounová, Zuzana Francová 301 $a VEGA 1/0505/22 330 $a S rastom environmentálneho povedomia zákazníkov zaviedli Európska únia ako aj jednotlivé európske krajiny, rôzne medzinárodné a národné organizácie, podnikateľské či neziskové združenia a firmy viaceré environmentálne značky. Cieľom štúdie je zistiť, či pohlavie a úroveň vzdelania ovplyvňujú vnímanie environmentálneho označovania medzi spotrebiteľmi v stredoeurópskej krajine Slovensko. Kvantitatívna ad hoc štúdia viac ako 600 spotrebiteľov zastupujúcich všetky vekové skupiny bola vykonaná v roku 2023 s cieľom ukázať najnovšie trendy v spotrebiteľskom správaní a úlohu environmentálnych značiek v nákupnom procese so zameraním najmä na „Ekolabel EÚ“ a národnú značku. „Environmentálne prijateľný výrobok“. Výsledky poukazujú na rozdiely vo vnímaní, chápaní a akceptovaní environmentálneho označovania v nákupnom správaní medzi mužmi a ženami a len čiastočne podporujú hypotézy, že vzdelanie má diferenciačný efekt. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0304581 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 17, č. Special Issue (2024), s.173-185 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2024 541 1-
$a Majú environmentálne značky význam? Štúdia vplyvu environmentálneho označovania na nákupné správanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007563 $a značky environmentálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0084459 $a udržateľnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1968- $9 20 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0001545 $a Kopaničová $b Janka $f 1979- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $f 1970- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048978 $a Vokounová $b Dana $f 1962- $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1971- $9 20 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20241023 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1