Number of the records: 1
CLIL im Fachunterricht als Mittel zu Vollfüllung von Mehrsprachigkeitszielen der Europäischen Union
SYS 0305794 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20250102105003.2 035 $a 1269124 $2 CREPC2 100 $a 20250102d2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a ger $d eng $d ger 102 $a CZ 200 1-
$a CLIL im Fachunterricht als Mittel zu Vollfüllung von Mehrsprachigkeitszielen der Europäischen Union $d CLIL in the Teaching of Professional Subjects as a Way of Meeting the Linguistic Goals of Multilingualism in the European Union 301 $a VEGA 1/0295/23 330 $a Výučba cudzích jazykov prechádza mnohými zmenami. Odráža trendy doby a požiadavky spoločnosti, otvára dvere novým prístupom a pohľadom na vyučovanie. Slovensko ako jedna z členských krajín Európskej únie sa snaží napĺňať svoju jazykovú politiku, ktorou je trojjazyčnosť (rodný jazyk + 2 cudzie jazyky). Jazykové integrované vzdelávanie obsahu (CLIL) rezonuje v pedagogickej komunite ako efektívny nástroj na dosiahnutie jazykových cieľov viacjazyčnej EÚ. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0305756 $1 010 $a 978-80-7556-152-7 $1 200 1 $a Mehrsprachigkeit als ein Phänomen des 21. Jahrhunderts $f Herausgeberin: Terézia Ondrušová $g Rezensentin: Jana Rakšányiová $v S. 73-82 $1 210 $a České Budějovice $c Vysoká škola evropských a regionálních studií $d 2024 $1 215 $a [90 s.] [5,41 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0018521 $a Ondrušová $b Terézia $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0069131 $a Rakšányiová $b Jana $4 675 541 1-
$a CLIL v odbornom vzdelávaní ako prostriedok naplnenia cieľov viacjazyčnosti Európskej únie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007246 $a vzdelanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002596 $a jazykoveda 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*0070353 $a Šukolová $b Lucia $p EUBFAJKNJ $4 070 $9 100 $f 1984- $T Katedra nemeckého jazyka FAJ 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250102 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1