Number of the records: 1  

Komparatívna marketingová analýza vybraných TNK z odevného sektora

  1. Title Komparatívna marketingová analýza vybraných TNK z odevného sektora
    Parallel titleComparative Marketing Analysis of Selected TNCs from the Clothing Sector
    Author infoSonia Krajčík Danišová
    Author Krajčík Danišová Sonia EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Source document MMK 2024 : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference : 16.-18. prosince 2024, Hradec Králové, Česká republika, roč. 15. S. 82-89. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024 / Lipowski Jaroslav ; Iwanow Mikołaj ; Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2024. ISBN 978-80-87952-41-2
    NoteKEGA 040EU-4/2024
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing medzinárodný * analýzy * priemysel odevný * rokovania obchodné * korporácie transnacionálne * zodpovednosť * zodpovednosť organizácie * zodpovednosť podniku spoločenská * zodpovednosť spoločenská * analýza komparatívna * marketing
    AnnotationZostavenie stručnej marketingovej analýzy s cieľom poskytnúť jeden konkrétny prístup k cieleniu zákazníkov pomocou empirickej analýzy firemných zákazníkov piatich odevných spoločností, ktorá neskôr poslúži ako základ pre prípadové štúdie do pripravovanej monografie a učebnice ku predmetu Obchodné rokovania v rámci projektu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00493-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené1.3 MBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.