Number of the records: 1
Exploring the Impact of In-Store Marketing Strategies on Consumer Behaviour in a Retail Environment
SYS 0306321 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20250121085717.7 035 $a 1281448 $2 CREPC2 100 $a 20250120d2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Exploring the Impact of In-Store Marketing Strategies on Consumer Behaviour in a Retail Environment $f Peter Červenka, Mária Hasprová, Štefan Žák 301 $a VEGA 1/0505/22 330 $a Tento článok skúma úlohu in-store marketingu ako a kľúčový prvok súčasných maloobchodných stratégií, skúmanie jeho potenciálu formovať spotrebiteľské správanie a zvyšovať celkovú výkonnosť predaja. Využitím prístupu zmiešaných metód štúdia integruje kvantitatívne aj kvalitatívne údaje, aby poskytla komplexné pochopenie toho, ako rôzne marketingové nástroje v obchode ovplyvňujú rozhodovanie spotrebiteľov. Výskum zahŕňa analýzu prvkov, ako je vizuálny merchandising, propagačné aktivity, organizácia regálov, tematické kampane a environmentálne faktory, pričom zdôrazňuje ich kombinovaný vplyv na nákupnú skúsenosť spotrebiteľov. Zameriava sa na prípadovú štúdiu Tesco Stores SR, príspevok skúma dynamickú interakciu medzi psychológiou spotrebiteľa a maloobchodnými marketingovými stratégiami. Výskum sa zaoberá tým, ako možno marketingové nástroje využiť nielen na prilákanie, ale aj zapojenie zákazníkov zmysluplným spôsobom, čím sa vytvorí nákupné prostredie, ktoré podporuje lojalitu a opakované návštevy. Okrem toho štúdia skúma integráciu tradičných marketingových techník s inovatívnymi technológiami, ako sú interaktívne digitálne displeje a personalizované propagačné mechanizmy, aby sa prispôsobili meniacim sa požiadavkám modernej spotrebiteľskej základne. Príspevok tiež zdôrazňuje strategický význam zosúladenia marketingových stratégií s demografickými a psychografickými charakteristikami, aby sa maximalizovala ich účinnosť. Okrem toho výskum poskytuje praktické odporúčania pre maloobchodníkov. Uvedením týchto kľúčových aspektov príspevok prispieva k širšiemu diskurzu o maloobchodnom marketingu, pričom ponúka teoretické aj praktické perspektívy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0306268 $1 010 $a 978-80-974995-1-8 $1 200 1 $a Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies $b elektronický zdroj $e Scientific Papers Collection $f (Ed.): Štefan Žák $g Reviewers: Helena Strážovská, Katarína Gubíniová $v Pp. 50-62 $1 210 $a Bratislava $c Consumer Insights Agency $d 2024 $1 215 $a 123 s. [9,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048807 $a Strážovská $b Helena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0045960 $a Gubíniová $b Katarína $4 675 541 1-
$a Skúmanie vplyvu marketingových stratégií v obchode na správanie spotrebiteľov v maloobchodnom prostredí 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 700 -1
$3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $p EUBOBFKMA $4 070 $9 34 $f 1976- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1970- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $p EUBOBFKMA $4 070 $9 33 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250120 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1