Number of the records: 1
Building a Strong Brand With AI: How to Use Modern AI Wizards for Successful Branding
Title Building a Strong Brand With AI: How to Use Modern AI Wizards for Successful Branding Parallel title Budovanie silnej značky s AI: ako využiť moderné nástroje AI pre úspešný branding Author info Janka Kopčáková, Erik Weiss, Slávka Bocánová Author Kopčáková Janka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Bocánová Slávka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. Vol. 17, no. 1 (2024), pp. 13-25. - Košice : PHF EU Košice, 2024. ISSN 2585-8785 Note KEGA 032EU-4/2024 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords inteligencia umelá * marketing * logo * značky Annotation Modernizácia a neustále meniace sa podmienky v spoločnosti zapríčinili čoraz častejšie skloňovanie pojmu umelá inteligencia v spoločnosti. Od konca roka 2022 sa samotný pojem začal šíriť najmä medzi mladou generáciou spoločnosti, ktorú možno označiť ako Generáciu alfa. Avšak šírenie platformy v súčasnosti oslovilo všetky vekové kategórie a z toho dôvodu sa tejto platforme začína čoraz častejšie venovať aj Generácia Z, či Generácia X. Okrem šírenia umelej inteligencie medzi jednotlivými generáciami dosiahla široký rozmach aj v rôznych odvetviach, ako napríklad vo výrobe a priemysle, obchode a službách, financiách a bankovníctve, medicíne, doprave, logistike, energetike, poľnohospodárstve, vzdelávaní a pod. Na základe tejto skutočnosti možno dedukovať, že umelá inteligencia má široké využitie. Cieľom nášho príspevku bolo poukázať a navrhnúť implementáciu viacerých návrhov pre podnik, ktorý chce budovať svoju značku a rozšíriť tak svoju prevádzku. Samotné návrhy boli uskutočňované na základe viacerých voľne dostupných platforiem umelej inteligencie, čo poukazuje na možnosť využitia umelej inteligencie aj podnikmi, ktoré nemajú dostatok finančných prostriedkov, ktoré by mohli, resp. chceli investovať do platforiem umelej inteligencie. Príspevok však poukazuje aj na nedostatky, ktoré môžu pri využívaní umelej inteligencie vzniknúť. Táto skutočnosť odráža fakt, že aj keď je umelá inteligencia dobrým pomocníkom pre viacero odvetví, je potrebná jej kontrola ľuďmi. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00607-003, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 1
article
Number of the records: 1