- Building a Strong Brand With AI: How to Use Modern AI Wizards for Suc…
Number of the records: 1  

Building a Strong Brand With AI: How to Use Modern AI Wizards for Successful Branding

  1. Title Building a Strong Brand With AI: How to Use Modern AI Wizards for Successful Branding
    Parallel titleBudovanie silnej značky s AI: ako využiť moderné nástroje AI pre úspešný branding
    Author infoJanka Kopčáková, Erik Weiss, Slávka Bocánová
    Author Kopčáková Janka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Bocánová Slávka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Acta Oeconomica Cassoviensia : Scientific Journal. Vol. 17, no. 1 (2024), pp. 13-25. - Košice : PHF EU Košice, 2024. ISSN 2585-8785
    NoteKEGA 032EU-4/2024
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords inteligencia umelá * marketing * logo * značky
    AnnotationModernizácia a neustále meniace sa podmienky v spoločnosti zapríčinili čoraz častejšie skloňovanie pojmu umelá inteligencia v spoločnosti. Od konca roka 2022 sa samotný pojem začal šíriť najmä medzi mladou generáciou spoločnosti, ktorú možno označiť ako Generáciu alfa. Avšak šírenie platformy v súčasnosti oslovilo všetky vekové kategórie a z toho dôvodu sa tejto platforme začína čoraz častejšie venovať aj Generácia Z, či Generácia X. Okrem šírenia umelej inteligencie medzi jednotlivými generáciami dosiahla široký rozmach aj v rôznych odvetviach, ako napríklad vo výrobe a priemysle, obchode a službách, financiách a bankovníctve, medicíne, doprave, logistike, energetike, poľnohospodárstve, vzdelávaní a pod. Na základe tejto skutočnosti možno dedukovať, že umelá inteligencia má široké využitie. Cieľom nášho príspevku bolo poukázať a navrhnúť implementáciu viacerých návrhov pre podnik, ktorý chce budovať svoju značku a rozšíriť tak svoju prevádzku. Samotné návrhy boli uskutočňované na základe viacerých voľne dostupných platforiem umelej inteligencie, čo poukazuje na možnosť využitia umelej inteligencie aj podnikmi, ktoré nemajú dostatok finančných prostriedkov, ktoré by mohli, resp. chceli investovať do platforiem umelej inteligencie. Príspevok však poukazuje aj na nedostatky, ktoré môžu pri využívaní umelej inteligencie vzniknúť. Táto skutočnosť odráža fakt, že aj keď je umelá inteligencia dobrým pomocníkom pre viacero odvetví, je potrebná jej kontrola ľuďmi.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00607-003, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.