Number of the records: 1
Building a Strong Brand With AI: How to Use Modern AI Wizards for Successful Branding
SYS 0306369 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20250602130847.6 035 $a 1282979 $2 CREPC2 100 $a 20250121a2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Building a Strong Brand With AI: How to Use Modern AI Wizards for Successful Branding $d Budovanie silnej značky s AI: ako využiť moderné nástroje AI pre úspešný branding $f Janka Kopčáková, Erik Weiss, Slávka Bocánová 301 $a KEGA 032EU-4/2024 330 $a Modernizácia a neustále meniace sa podmienky v spoločnosti zapríčinili čoraz častejšie skloňovanie pojmu umelá inteligencia v spoločnosti. Od konca roka 2022 sa samotný pojem začal šíriť najmä medzi mladou generáciou spoločnosti, ktorú možno označiť ako Generáciu alfa. Avšak šírenie platformy v súčasnosti oslovilo všetky vekové kategórie a z toho dôvodu sa tejto platforme začína čoraz častejšie venovať aj Generácia Z, či Generácia X. Okrem šírenia umelej inteligencie medzi jednotlivými generáciami dosiahla široký rozmach aj v rôznych odvetviach, ako napríklad vo výrobe a priemysle, obchode a službách, financiách a bankovníctve, medicíne, doprave, logistike, energetike, poľnohospodárstve, vzdelávaní a pod. Na základe tejto skutočnosti možno dedukovať, že umelá inteligencia má široké využitie. Cieľom nášho príspevku bolo poukázať a navrhnúť implementáciu viacerých návrhov pre podnik, ktorý chce budovať svoju značku a rozšíriť tak svoju prevádzku. Samotné návrhy boli uskutočňované na základe viacerých voľne dostupných platforiem umelej inteligencie, čo poukazuje na možnosť využitia umelej inteligencie aj podnikmi, ktoré nemajú dostatok finančných prostriedkov, ktoré by mohli, resp. chceli investovať do platforiem umelej inteligencie. Príspevok však poukazuje aj na nedostatky, ktoré môžu pri využívaní umelej inteligencie vzniknúť. Táto skutočnosť odráža fakt, že aj keď je umelá inteligencia dobrým pomocníkom pre viacero odvetví, je potrebná jej kontrola ľuďmi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0306318 $1 011 $a 2585-8785 $1 200 1 $a Acta Oeconomica Cassoviensia $e Scientific Journal $v Vol. 17, no. 1 (2024), pp. 13-25 $1 210 $a Košice $c PHF EU Košice $d 2024 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003130 $a logo 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 700 -1
$3 eu_un_auth*0062753 $a Kopčáková $b Janka $p EUBPHFKOP $4 070 $9 40 $f 1994- $T Katedra obchodného podnikania PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0018559 $a Weiss $b Erik $f 1979- $p EUBPHFKOP $4 070 $9 30 $T Katedra obchodného podnikania PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0081280 $a Bocánová $b Slávka $p EUBPHFKOP $4 070 $9 30 $f 1999- $q I $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250121 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1