Number of the records: 1
Identification of Consumers Willing to Buy Green Products – A case Study in the Czech Republic
SYS 0308704 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20250522141954.9 017 70
$a 10.15240/tul/001/2025-1-013 $2 DOI 100 $a 20250522a2025łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Identification of Consumers Willing to Buy Green Products – A case Study in the Czech Republic $f Michaela Jánská, Marta Zambochova, Bára Fialová 330 $a Výskum sa zameral na analýzu postojov ľudí k životnému prostrediu a nákupu ekologických produktov. Na dosiahnutie výskumného cieľa boli stanovené dve výskumné otázky: kto je typický spotrebiteľ, ochotný nakupovať ekologické produkty a aké sú vplyvy vybraných faktorov (sociálnych a ekonomických) na nákupné správanie? 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0308615 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E+M. Ekonomie a management $e [vědecký časopis] $d E&M. Economics and Management: Scientific Journal $z eng $v Roč. 28, č. 1 (2025), s. 208-220 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2025 541 1-
$a Identifikácia ochoty spotrebiteľov nakupovať zeleného produkty - prípadová štúdia z ČR 610 1-
$9 eu_un_auth*0086846 $a myslenie ekologické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002593 $a javy ekonomické 610 1-
$9 eu_un_auth*0066597 $a javy sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003214 $a marketing environmentálny 700 -1
$3 eu_un_auth*0053935 $a Jánská $b Michaela $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0080224 $a Zambochova $b Marta $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0094406 $a Fialová $b Bára $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250522 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1