Number of the records: 1
Editorial: CLIL Beyond the Frontiers
SYS 0311389 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20250702114023.0 014 $a 2-s2.0-85218183171 $2 SCOPUS 014 $a 001424226300001 $2 WOS 017 70
$a 10.3389/feduc.2025.1560415 $2 DOI 035 $a 1393693 $2 CREPC2 100 $a 20250702a2025łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CH 200 1-
$a Editorial: CLIL Beyond the Frontiers $f Máire Ní Ríordáin, Craig Neville, Anssi Roiha, María Carmen Sánchez Vizcaíno 321 $a Registrovaný: Scopus 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Hlbšia analýza metódy CLIL, ktorá sa zameriava na angličtinu ako vyučovací prostriedok. Skúmanie troch kritických oblastí pre efektívny spôsob rozvoja výučby. Návrh integrovať CLIL do gréckeho štátneho vzdelávania na výučbu gréčtiny pre rodených obyvateľov. Prieskum, ako možno CLIL využiť pre iné kurikulárne predmety v bežných triedach v podobne nedostatočne preskúmaných jazykových a kultúrnych kontextoch. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0311383 $1 011 $a 2504-284X $1 200 1 $a Frontiers in Education $b elektronický zdroj $v Vol. 10 (2025), pp. 1-3 $1 210 $a Lausanne $c Frontiers Media SA 541 1-
$a Úvodník: integrované učenie obsahu a jazyka (CLIL) za hranicami 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie 610 1-
$9 eu_un_auth*0037561 $a jazyk odborný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004814 $a predmety učebné 610 1-
$9 eu_un_auth*0033443 $a pomôcky učebné 610 1-
$9 eu_un_auth*0094100 $a kurikulum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001113 $a angličtina 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002252 $a gréčtina 700 -1
$3 eu_un_auth*0095694 $a Ní Ríordáin $b Máire $4 070 $9 25 701 -1
$3 eu_un_auth*0095695 $a Neville $b Craig $4 070 $9 25 701 -1
$3 eu_un_auth*0095696 $a Roiha $b Anssi $4 070 $9 25 701 -1
$3 eu_un_auth*0083305 $a Sánchez Vizcaíno $b María Carmen $p EUBFAJKRS $4 070 $f 1982- $9 25 $T Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250702 $g AACR2 830 $a me: Poradie autorov na formulári je nesprávne. 830 $a me: Zmena kategórie z ADM na BDM; ide len o editoriál. T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1