Number of the records: 1
I manažerské ideje potřebují marketing
Title I manažerské ideje potřebují marketing Author info Leo Vodáček Author Vodáček Leo Source document Moderní řízení. Č. 10 (1993), s. 4-7 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords manažment * marketing * teória riadenia * Porter, M. * Peters, T.J. * Mintzberg, H. Annotation Analýza príčin popularity niektorých autorov moderného manažmentu ukazuje, že hybnou silou ich úspechu nemusí byť len originalita ich myšlienok, ale aj schopnosť vedieť predávať svoje názory. Pritom nie je podstatné či sú dielom vlastným alebo cudzím. Podstata umenia predávať myšlienky podľa Američanov Michaela Portera, Thomasa J. Petersa a Kanaďana Henri Mintzberga. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1