Number of the records: 1
Marktreaktionsfunktionen mit Interaktionen zwischen Marketing-Instrumenten.
Title Marktreaktionsfunktionen mit Interaktionen zwischen Marketing-Instrumenten. Translation Funkcie reakcií trhu s interakciami medzi nástrojmi marketingu. Author info Harald Hruschka Author Hruschka Harald Source document Zeitschrift für Betriebswirtschaft. Roč. 61, č. 3 (1991), s. 339-356 Document kind schedule of articles from periodics Language German Country of Edition Germany systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje ekonomické * trh * mechanizmus trhový * ceny * reklama * modely lineárne * modely logistické * výskum ekonomický Annotation Reprodukovateľné interakčné efekty z hľadiska funkcií reakcie trhu. Operacionalizácia interakcií medzi nástrojmi marketingu. Interakcia medzi cenou marketingových nástrojov a reklamou. Reakcie elasticity a optimálnosti vybraných funkcií reakcií trhu (model lineárny, exponenciálny, logistický a model atraktívnosti). Interakcie elasticity na rozšírenie multiplikačných modelov. Empirický výskum za obdobie 35 mesiacov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1