Number of the records: 1  

Organizacja dzialalnosci marketingowej w bankach i jej uwarunkowania.

  1. Title Organizacja dzialalnosci marketingowej w bankach i jej uwarunkowania.
    TranslationOrganizácia marketingovej činnosti v bankách a jej podmienenosť.
    Author infoW. Grzegorczyk
    Author Grzegorczyk W.
    Source documentBank i kredyt. Roč. 22, č. 10 (1991), s. 18-21
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguagePolish
    Country of EditionPoland
    systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Keywords marketing * banky * trh medzinárodný
    AnnotationTvorenie marketingových komisií a oddelení v bankách. Organizácia marketingovej činnosti a jej kritériá: finančné, kritérium výrobkov, cieľových trhov a zemepisné kritérium, ktoré autor rozvádza a vysvetľuje. Prekážky, ktoré bankám bránia širšie rozvinúť marketingovú činnosť.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.