Number of the records: 1  

Marketingový informační systém podniku a marketingový výzkum

  1. Title Marketingový informační systém podniku a marketingový výzkum
    Author infoD. Kliková
    Author Kliková D.
    Source documentMarketing. Roč. 5, č. 1 (1994), s. 19
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords systémy informačné * informácie * marketing * výskum trhu * riadenie podnikové
    AnnotationRozhodovanie o budovaní marketingového informačného systému (MIS) a o spôsobe a rozsahu marketingového výskumu. Funkciou MIS je sledovať reakcie podniku na bežné, predvídané situácie na trhu, signalizovať zmeny vo vnútornom a vonkajšom okolí, nájsť vhodné odpovede a pripraviť návrhy na vhodné protiopatrenia. Funkcie marketingového výskumu, metodika, voľba vhodného typu výskumu. Základné typy údajov o situácii na trhu, o správaní zákazníkov, o postojoch.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.