Number of the records: 1
Chování českého spotřebitele a reklama
Title Chování českého spotřebitele a reklama Author info Vladimír Bárta Author Bárta Vladimír Source document Acta oeconomica Pragensia : vědecký sborník Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 4, č. 1 (1996), s. 99-112. - Praha : Česká asociace pojišťoven, 2003. ISSN 0032-2393 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords spotrebitelia * správanie * Česko * 1990-1995 * reklama * ponuka * tovar značkový * dovoz * komunikácia sociálna * prostriedky reklamné * humor Annotation Správanie českého spotrebiteľa (dôvera, obrana). Hodnotenie českých a zahraničných výrobkov. Rozdiely medzi českými a zahraničnými výrobkami z pohľadu spotrebiteľa. Humor ako prvok reklamy a súčasť sociálnej komunikácie. Pôsobenie reklamy na spotrebiteľa. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-12
article
Number of the records: 1