Number of the records: 1  

Zásady brand manažmentu

  1. Title Zásady brand manažmentu
    Author infoS. Glickman
    Author Glickman S.
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 1 (Január 1997), s. 13. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažment * brand manažment
    AnnotationBrand manažment a brand manažéri. Úloha brand manažéra v podnikoch vyrábajúcich spotrebiteľský a priemyselný tovar. Nové príklady brand manažmentu. Formy brand manažmentu. Brand manažment na Slovensku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.