Number of the records: 1
Oriflame pod lupou
Title Oriflame pod lupou Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 2 (Február 1998), s. 11. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords výrobky značkové * marketing priamy * Oriflame * kozmetika * komunikácia marketingová * marketing sieťový * predaj * katalógy Annotation Forma priameho predaja svojich značkových výrobkov spoločnosti Oriflame. História značky Oriflame. Fúzia spoločnosti ORESA (Oriflame Eastern Europe) a Oriflame International (OISA) od februára 1998. Filozofia značky Oriflame. Komunikácia značky so spotrebiteľom. Internet a Oriflame. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-6
article
Number of the records: 1