Number of the records: 1
Čo je to brief?
Title Čo je to brief? Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 3 (Marec 1998), s. 22-23. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * brief * koncepcie * agentúry * klienti * komunikácia * tvorba reklamy * kampane reklamné Annotation Výklad pojmu brief. Brief ako komunikačný mostík medzi agentúrou a klientom. Pod pojmom brief sa rozumie zhrnutie úloh reklamy, ktoré slúžia ako pracovná línia a orientačný rámec pre všetkých, ktorí sa na reklame podieľajú. Na otázky z praxe briefu sa vyjadrujú odborníci reklamných agentúr. Schéma koncepcie briefu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-6
article
Number of the records: 1