Number of the records: 1  

Podnikateľská etika - prístup, perspektíva, výzva

  1. Title Podnikateľská etika - prístup, perspektíva, výzva
    Author infoViera Čihovská, E. Hanuláková
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 27, č. 1 (1998), s. 117-118. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1998. ISSN 0323-262X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 17 - Etika. Morálka
    Keywords etika podnikateľská * etika * podnikanie * recenzie * morálka * marketing * nástroje marketingové
    AnnotationRecenzia publikácie Hanuláková Viera: Podnikateľská etika - prístup, perspektíva, výzva. Bratislava, EUROUNION 1997, 114 s. Cieľom publikácie je vyzdvihnúť význam etiky a jej miesto pri vytváraní a ovplyvňovaní podmienok rozvoja podnikateľských aktivít. Publikácia je rozdelená do piatich samostatných kapitol, v ktorých autorka približuje teoretické prístupy k etike ako aj praktické príklady uplatňovania i nedodržiavania etických zásad v sledovanej oblasti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-4


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.