Number of the records: 1
Podnikateľská etika - prístup, perspektíva, výzva
Title Podnikateľská etika - prístup, perspektíva, výzva Author info Viera Čihovská, E. Hanuláková Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 27, č. 1 (1998), s. 117-118. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1998. ISSN 0323-262X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 17 - Etika. Morálka Keywords etika podnikateľská * etika * podnikanie * recenzie * morálka * marketing * nástroje marketingové Annotation Recenzia publikácie Hanuláková Viera: Podnikateľská etika - prístup, perspektíva, výzva. Bratislava, EUROUNION 1997, 114 s. Cieľom publikácie je vyzdvihnúť význam etiky a jej miesto pri vytváraní a ovplyvňovaní podmienok rozvoja podnikateľských aktivít. Publikácia je rozdelená do piatich samostatných kapitol, v ktorých autorka približuje teoretické prístupy k etike ako aj praktické príklady uplatňovania i nedodržiavania etických zásad v sledovanej oblasti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-4
book
Number of the records: 1