Number of the records: 1
Proces plánovania médií
Title Proces plánovania médií Author info Martin Mitošinka Author Mitošinka Martin Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 5 (Máj 1998), s. 54. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords médiá * plánovanie * reklama * brief * kampane reklamné * klienti * komunikácia Annotation Plánovanie médií je samostatným procesom na ceste odovzdania reklamného posolstva - od zadávateľa až k spotrebiteľovi. Charakteristika zásad a pravidiel, ktorým podlieha tento proces. Funkcia mediálneho plánovača (media planner). Mediálny plán ako súčasť mediálnej stratégie. Postup pri plánovaní od briefu k mediaplánu. Kritériá plánovania médií. Komunikácia klienta. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-6
article
Number of the records: 1