Number of the records: 1
Podnikovú kultúru nezachráni len imidž, logo či reklamný billboard
Title Podnikovú kultúru nezachráni len imidž, logo či reklamný billboard Author info Katarína Začková Author Začková Katarína Source document Trend : Týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 8, č. 41 (7. októbra 1998), s. 14A. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords kultúra podniková * manažment * zdroje ľudské * Slovensko * Whirlpool Slovakia, a.s. Annotation Podniková (firemná) kultúra a ekonomická prosperita firmy. Vývoj podnikovej kultúry na Slovensku. Kultúra vysokej výkonnosti (High Performance Culture - HPC) vo firme Whirlpool. Firma sa v SR etablovala v r. 1992 a v r. 1996 odkúpila všetky akcie od Tatramatu Poprad. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 41-52
article
Number of the records: 1