Number of the records: 1
Príliš silná káva?
Title Príliš silná káva? Author info Martin Mazág Author Mazág Martin Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 8 (august 1998), s. 36-37. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords kampane reklamné * kreativita * agentúry * reklama * Slovensko * Ark Thompson * Kraft Jacobs Suchard * káva * komunikácia marketingová * konkurencia Annotation Uplatňovanie nových prvkov v slovenskej reklame a tým je komunikácia so symbolmi evokujúcimi konkurenčné subjekty a ich produkty. Nová komunikačná stratégia. Marketingová stratégia Kraft Jacobs Suchard a produkty - káva Jacobs Kronung. Televízna kampaň na kávu Jacobs, ktorú realizovala reklamná agentúra Ark Thompson. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 7-12
article
Number of the records: 1