Number of the records: 1
Ako byť úspešný nielen na stagnujúcom trhu
Title Ako byť úspešný nielen na stagnujúcom trhu Author info Ivan Črep Author Črep Ivan Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 11 (November 1998), s. 17. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing priamy * báza dát * komunikácia marketingová * lojálnosť zákazníkov * zákazníci * spotrebitelia * nástroje marketingové * podpora predaja Annotation Možnosti ako sa správať na stagnujúcom trhu z pohľadu marketingovej komunikácie. Významným je direct marketing, presnejšie integrovaný databázový marketing. Možnosti, ktoré ponúka, ako ho správne aplikovať na akú cieľovú skupinu a čo je jeho prioritou. Frekventovaný pojem lojalita zákazníka. Zameranie na spotrebiteľa. Marketingová databáza. Budovanie lojality zákazníka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 7-12
article
Number of the records: 1