Number of the records: 1  

Koľko minúť na reklamu?

  1. Title Koľko minúť na reklamu?
    Author infoMilan Martin
    Author Martin Milan
    Source document Poradca. Č. 6 (1996), s. 170-175. ISSN 1335-1583
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * účinnosť ekonomická * výdavky * zákazníci * informácie * médiá
    AnnotationReklama ako faktor ovplyvňujúci predajnosť výrobku. Faktory ovplyvňujúce účinnosť reklamy. Reklama ako produkt. Priemerné výdavky na reklamu používané v krajinách s ustálenou trhovou ekonomikou. Zostavovanie rozpočtu na reklamu. Výber média. Testovanie účinnosti reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 6-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.