Number of the records: 1
Využívanie marketingu v podniku
Title Využívanie marketingu v podniku Author info Katarína Grančičová Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Finančný radca. Č. 3 (1999), s. 22-45. ISSN 1335-3861 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * výrobky * portfólio * rozhodovanie * výnosy podnikové * matice * stratégia marketingová * prieskum trhu * výskum trhu * segmentácia trhu * analýza trhu * analýza swot * správanie spotrebiteľa * taktika podniková Annotation Zhrnutie základnej problematiky marketingu, zameranie na marketingové aktivity, marketingový výskum a analýzu. Podstata marketingu. Príklad rozhodovania o výrobkovom portfóliu podniku použitím BCG matice. Cena ako hodnota vnímaná zákazníkom. Výber optimálnej varianty marketingového mixu. Obsah firemného marketingu. Marketingový výskum. Využitie výsledkov prieskumu v marketingovom rozhodovaní. Analýza trhu. Segmentácia trhu. Analýza spotrebiteľa. Analýza silných a slabých stránok podniku. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E00 02063-001, dokument vo fonde SEK References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-7
article
Number of the records: 1