Number of the records: 1
Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme
Title Podniková kultúra v marketingovo orientovanej firme . 1 Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. Roč. 6, č. 3 (Marec 1999), s. 8-9 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords kultúra podniková * marketing * marketing strategický * podnik * trh * spotrebitelia * zákazníci * segmentácia trhu * zisk obchodný * psychológia predaja Annotation Základné prvky marketingovej koncepcie. Významná úloha segmentácie trhu v modernom marketingu. Orientácia firmy na spotrebiteľa. Reakcie spokojných zákazníkov. Koordinovaný marketing a marketingový pohľad na organizačnú sféru firmy. Dosiahnutie zisku prostredníctvom uspokojenia zákazníka. Prednosti silnej podnikovej kultúry. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-8
article
Number of the records: 1