Number of the records: 1
Nezradí vás...
Title Nezradí vás... Author info Renata Kapšová Author Kapšová Renata Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 8 (August 1999), s. 13. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podpora predaja * produkty * Rexona * Unilever * komunikácia marketingová * spotrebitelia Annotation Sampling ako jedna z metód sales promotion sa všeobecne považuje za najúčinnejší prostriedok marketingovej komunikácie. Účinnosť samplingu (rozdávanie vzoriek produktov) z hľadiska spotrebiteľa. Prezentovanie značky Rexona spoločnosti Unilever. Cieľová skupina samplingu Rexony. Sampling v kontinuite komunikácie. Hodnotenie rozdávania vzoriek spotrebiteľmi. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 7-12
article
Number of the records: 1