Number of the records: 1  

Nezradí vás...

  1. Title Nezradí vás...
    Author infoRenata Kapšová
    Author Kapšová Renata
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 8 (August 1999), s. 13. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podpora predaja * produkty * Rexona * Unilever * komunikácia marketingová * spotrebitelia
    AnnotationSampling ako jedna z metód sales promotion sa všeobecne považuje za najúčinnejší prostriedok marketingovej komunikácie. Účinnosť samplingu (rozdávanie vzoriek produktov) z hľadiska spotrebiteľa. Prezentovanie značky Rexona spoločnosti Unilever. Cieľová skupina samplingu Rexony. Sampling v kontinuite komunikácie. Hodnotenie rozdávania vzoriek spotrebiteľmi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.