Number of the records: 1
Krize a vize
Title Krize a vize : aneb jaká bude reklama ve třetím tisíciletí Translation Crisis and vision Author info Petr Stančík Author Stančík Petr Source document Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 18 (2.5.2000), s. 18-19. - Praha : Mona, 2000. ISBN 1210-3756. ISSN 1210-3756 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * história * spoločnosť * kultúra * písmo * tlač * technika audiovizuálna * metódy propagačné * kreativita * propagácia * techniky reklamné * značky výrobné Annotation Písmo, text a čítanie v histórii ľudstva. Ukážky reklám z 19. storočia. Zmeny v obsahu aj zameraní reklamy v priebehu storočí a rokov. Význam značky tovaru pre súčasného spotrebiteľa a spoločnosť. Reklama na ceste k stále rozvinutejšej interaktivite. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 12-30 + 11 príl.
article
Number of the records: 1