Number of the records: 1
Euromarketing, koncepcie, strategie, metody. (Euromarketing, koncepcie, stratégie, metódy). AE Krakow 1999, 273 s.
Title Euromarketing, koncepcie, strategie, metody. (Euromarketing, koncepcie, stratégie, metódy). AE Krakow 1999, 273 s. Author info Kristína Viestová Author Viestová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 29, č. 2 (2000), s. 232. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 2000. ISSN 0323-262X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca Keywords euromarketing * marketing medzinárodný * konkurencia medzinárodná * trh medzinárodný * globalizácia * recenzie Annotation Recenzia na publikáciu Euromarketing, koncepcie, stratégie, metódy. Chápanie a teoretické úvahy o euromarketingu. Výzva globálneho trhu pre konkurenčnú schopnosť poľského podnikania. Problematika jednotného vnútorného trhu Európskej únie. Postmoderná spotreba ako podmienka euromarketingu. Etnocentrizmus konzumentov a stratégia činnosti podnikov na európskom trhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 1-4
article
Number of the records: 1