Number of the records: 1
Carrefour chce byť slovenský
Title Carrefour chce byť slovenský Author info Martin Augustín Author Augustín Martin Source document Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 9 (september 2000), s. 16-18. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 2000. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords maloobchod * spoločnosti nadnárodné * história * fúzie * stratégia marketingová * stratégia obchodná * hypermarkety * značky maloobchodné * siete obchodné * Carrefour Annotation História spoločnosti Carrefour. Vývoj po fúzii so spoločnosťou Promodes. Súčasnosť Carrefouru. Politika spotrebiteľského správania sa v Carrefoure prispôsobuje každej krajine. Vzťahy s dodávateľmi. Strategické piliere spoločnosti Carrefour. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 7-12
article
Number of the records: 1